Kamarádka koupila 10 let starou Fabii za 65 000 z druhý ruky a po měsíci za mnou přišla jestli bych se podíval na brzdy, vibroval jí brzdový pedál. Myslel sem že bude zkroucený kotouč, sundal sem kola a to byl nářez, destičky sjetý na plech takže při brždění frézovaly kotouče, ty byly taky jako žiletky, prostě auto na zabití. Zadek o něco lepší ale stejně bylo vidět že to auto nevidělo léta žádnej servis. Jak sem to měl zdvižený tak jsem ještě zjistil pár věcí, děravej výfuk ve všech částech, všechny silentbloky potrhaný, jedna pružina nalomená atd.. Pani od který to koupila jí nakukala že auto bylo pravidelně servisovaný protože s tím "údajně" jezdila holka na vejšku, kamarádka na to skočila a teď je z toho na prášky. Potřeboval bych nějak zjistit jestli bylo to auto fyzicky na STK protože Fabie měla měsíc po technický a podle mě to auto nemohlo legálně v tomhle stavu projít, minimálně kvůli brzdám a emisím, s těma dírama by to solidní mechanik ani neměřil. Jde o to že chce auto vrátit kvůli zatajeným závadám a kdyby se podařilo prokázat že to auto fyzicky nikdo nekontroloval tak by to byl pádnej argument. Když je auto po technický tak to zvyšuje hodnotu auta, znamená to že je auto v dobrým technickým stavu, což neni tenhle případ. Dá se teda nějak ověřit jestli auto bylo fyzicky na STK když znám z protokolu jméno mechanika a datum + čas kontroly?